Kundeinformasjon

Hvordan handle:
Du trykker kjøp på de varene du ønsker å kjøpe. Trykk deretter på "Gå til kassen" i handlekurven til venstre. Trykk fortsett når du har sett over handlelisten. Hvis du er ny kunde må du registere en kundeprofil hos oss. NB: Viktig å huske e-post adresse og passord som du oppretter. Dette bruker du hver gang du skal handle hos oss, og da vil opplysninger om adresse etc. bli "husket" fra sist du var i vår butikk.

Etter at registreringen er i orden, velger du betaling og leveringsmåte. 
Følg beskrivelsene på skjermen. Det siste du gjør før kjøpet er i orden, er å bekrefte en oppsummering av alle varer du ønsker å kjøpe, samt bekrefte kostnader ved betaling/levering. Du vil motta en ordrebekreftelse på din e-post adresse. God handel!  

Betaling I vår nettbutikk kan du benytte kredittkort, Vipps til 91583470 eller inbetaling til konto 8101 19 37608.


Frakt
Varer sendes med post, om ikke annet er avtalt på forhånd. 
Pris pr normal forsendelse er kr 145-. Varene blir sendt ut når betaling er mottatt.

Enkelte varer får vi ikke sendt med post, og derfor må annen transport og fraktomkostninger avtales på forhånd. Vi har selv varebil, og kan innen begrenset område tilby transport.

Fraktpriser er basert på frakt innen Norge. Kjøpere utenom Norge, bes ta kontakt for fraktpris.


Reklamasjon
Reklamasjon gis etter vanlige regler i henhold til kjøpsloven. Det gis 14 dager reklamasjon, mot retur av ubenyttet og hel vare. Varen skal returneres i originalemballasje, og retur bekostes av kjøper. Retur skal avtales på forhånd, og aldri returneres i postoppkrav. 

Skade ved transport
Er en pakke skadet når den mottas på posthuset, ber vi om at dette tas direkte opp med Posten og skadeskjema skrives ut umiddelbart. Ta deretter kontakt med oss for å avtale videre fremgangsmåte.